Whistler & Evie is jarig !

9 augustus 2022 - Whistler, Canada

Evie is jarig !

Vandaag hebben we de langste reisdag voor de boeg van de hele vakantie.

We vetrekken vroeg rond 8 uur.

Op de camping zonder bereik is de verrassing des te groter dat Martin een video verbinding met Luuk heeft als verrassing voor Evie !

IMG_8134IMG_8137IMG_8138

Het meegenomen cadeautje van Luuk voor Evie wordt live uitgepakt, zo mooi dat dit kon!

De taart bewaren we voor een mooi plekje onderweg met nog wat kleine cadeautjes van ons .

De taart is Evie haar eerste keus citroen merengue was echt zooo lekker !

Evie wil vandaag ook een stuk rijden maar Nederland is nog wakker Ff appen en bellen met Nederland heeft nog even de voorkeur 😂

Omdat er een strip losraakt van de camper stoppen we bij een stop plek die zo ontzettend mooi boven lake kamploops ligt !

Dus Ff familie fotootje maken met de selfie driepoot 🤗

IMG_3289IMG_8231IMG_8194IMG_8206IMG_8198

Het is een lange rit wel mooie wegen maar soms zo bochtig en steil dat Mark toch de hele rit maar zelf doet.

Er staat al een auto langs de kant met rook van de remschijven.

Isa is door de bochten behoorlijk misselijk 🤢 en zit al met haar zakje klaar ..

Rond half 5 komen we aan in Whistler. Mooie borreltijd om de verjaardag van Evie te vieren 🎉 met wijntje of biertje

Het is 32 graden dus een zomer borrel bij de camper

Rond half 7 pakken we de bus ( gratis reizen hier in Whistler met de bus )  naar het kleine maar gezellige centrum van Whistler om uit eten te gaan voor de verjaardag van Evie.

We vinden een gezellig eettentje lekker buiten eten !

Lopen het stadje nog even door met de bus terug stukje lopen

en we maken plannen voor morgen.