Vancouver

18 augustus 2022 - Vancouver, Canada

Vandaag staan we op tijd op om de boot van 11 uur te nemen naar Vancouver

bij de boot een lekkere ijskoffie op deze prachtige zonnige dag

994E05D0-8E6F-410B-846C-D8AE9044E9F8

1A2E0161-CE3D-48CF-B500-D81C534CB186

We gaan op de boot op het bovendek zitten in de hoop nog orca’s of walvissen te zien. Mark is in ieder geval voorbereid

AF114E5E-25F4-4F0E-B957-FC565A326A63

D4A41A11-B5FD-4884-BC55-DEF6E677956EMet zijn verrekijker

75165E95-837C-4DA8-A230-DEDD3C2D3589

We hebben geluk en zien opnieuw twee walvissen 🐋 naast de boot 🛥 mooi afscheid van Vancouver Island op deze manier !

We hadden het plan om in Vancouver nog de Capilano Suspension Bridge te bezoeken. We kijken even op internet en zien dat dit bezoek ons 250 euro kost.

Trip advisor reactie geven aan dat dit duur betaald is en de kinderen geven aan dat ze een dagdeel strand ook wel prima vinden.

Evie zoekt een strand 🏖 op weg naar de volgende camping.

Het is goed warm we kunnen niet zonder slippers op het strand lopen van  centennial beach

We hebben de lunch en een laatste halve watermeloen mee en genieten van een middagje rust

IMG_2391

De zee is niet zo fijn als de zee in Europa

Het is eb en je moet heel ver lopen om tot enkels in het water te komen dat geeft niet de afkoeling die we hoopten

De bodem is bedekt met een gras soort en daartussen allerlei hoopjes met een soort van wormen 🪱 erop …

We durven onze slippers niet uit te doen.

Wel staat er een lekker windje wat voor wat afkoeling zorgt.

IMG_2390IMG_2389

Eind vd middag pakken we de boel op en gaan naar de camping nog eenmaal koken en daarna onze tassen reisklaar maken.

We komen op een parking voor Campers  meer is het niet maar wel een zwembad 🏊‍♂️ 😂als we dat eerder wisten ..

IMG_9779

We koken onze laatste maaltijd en pakken dan onze spullen in , de muziek klinkt ik hou nog even ( of zoals Evie zegt ) Evie vol .. het is mooi en goed geweest!

Ook weer zin om naar huis te gaan wat meer eigen ruimte is welkom.

Morgen ochtend leveren we de camper in en dan worden we naar het vliegveld gebracht waar we tot de avond moeten wachten op onze vlucht !

lange dag maar komt goed !

1. Sandra:
    18 augustus 2022
    Mooi om deze reis mee te lezen, goeie reis terug😘