Naar huis

19 augustus 2022

Woensdag avond hebben we de  tassen weer uit de camper “garage” gehaald en alles uit de kastjes de tassen in gedaan. Wat extra’s van Evie bij ons erin en alle tassen zitten onder de 23 kg ! De dag op donderdag begon vroeg met ontbijten

IMG_9806

lunch klaarmaken gevulde wraps met tonijn ( onder het motto wie wat bewaart ..)

We vullen een tasje met boodschappen die over zijn halve zak aardappelen ( we zeggen even niet hoeveel we gekocht hadden maar geloof me de aardappel 🥔 eters zouden jaloers zijn geweest)

Dan beginnen we aan de laatste rit van een kleine 2 uur in de camper

fb851e1c-2565-4828-aa12-626351a834fd

Evie zoekt nog even een tankstation net voor het eindpunt ( volle tank is ongeveer 300 dollar ..)

En daar zijn we weer bij de camper verhuur

Alle  tassen weer op de vlonder

IMG_9801

en het wachten is begonnen om weer de terug weg van 2 uur naar het vliegveld met een shuttlebus te ondernemen …

Busje komt zo .. en jawel hoor met een volle bus rijden we naar het vliegveld waar we opnieuw mogen wachten want de vlucht gaat pas om 22 uur ( donderdag avond )

Helaas vertraagd waardoor we de vlucht van  Londen niet kunnen halen en dus 3 uur extra moeten wachten ..

Nu dus eerst 8,5 uur wachten.., das best lang ..dus Candy Crush

IMG_9807

is onze nieuwe verslaving geworden en Netflix !
met een biertje of ijskoffie

966528e2-e440-4bc4-8a93-4a0d81a0eb55cf1f7de6-8033-4b77-bd91-812815892b3c

Maar  uiteindelijk wordt het gewoon 22 uur en mogen we naar het vliegtuig,

IMG_9800IMG_9802

Evie heeft een plek alleen maar staat deze af aan Martin ! De mazzelaar het blijkt dat er een stoel naast hem leeg blijft !

Wij zitten met zijn vieren op een rijtje na een hapje en drankje proberen we toch maar te slapen .. al is het in Nederland dan al vrijdag ochtend en zouden we juist wakker worden ..

Slapen lukt niet echt helaas , dan nog maar even Netflixen… en wat dommelen ..

Rond 15 uur ( ned tijd ) landen we in Londen dus daar doden we tijd met zitten en ijskoffie halen .. als ontbijt omdat het kan.

IMG_9803

IMG_9805

IMG_9812

Rond 18 uur mogen we dan gaan boarden

IMG_9815

voor onze laatste vlucht en zijn we rond half 9 op Schiphol.

IMG_9816

Helemaal op en moe van de reis maar blij dat we weer in Nederland zijn

IMG_9820

Luuk was er om Evie op te halen !

Dan nog even naar huis rijden en dan zijn we eindelijk thuis !

Een mooie prachtige reis sluiten we af !ook de laatste blog is weer geschreven tot ooit bij een volgend avontuur 🤗

Dank voor het lezen en de lieve reacties op de blogs het is leuk om te schrijven en handig om straks bij het uitzoeken van de foto’s nog te weten hoe wat en waar !

1. Tannie & Rinus de Fouw:
    19 augustus 2022
    Welkom thuis, we zijn blij en dankbaar dat jullie allemaal weer gezond en wel thuis zijn. Nu eerst maar een gat in de dag slapen! Groetjes en liefs van Pa&Ma.❤️👍😊