Ulun Dana Bratan tempel en Tanah Lot

23 juli 2017 - Lovina Beach, Indonesië

Om 9 uur vetrekken we naar de tempel in het meer een mooie tempel De Ulun Danu Bratan deze ligt in het noordwesten van het eiland bij het Bratan-meer. Dit is een kratermeer. Het kratermeer ligt tussen diverse bergen in, het is hoger gelegen en daardoor is het er een stuk koeler dan op de lager gelegen gebieden op het eiland.

Ulun Danu Bratan

Daarna vraagt de chauffeur of we nog even over een plaatselijke markt willen lopen dat vinden we wel even leuk we kunnen het kijken kijken niet kopen en het is goedkoper bij de Hema geroep wel weer aan ☺️

We kopen wat plaatselijke chips van zoete aardappel en chocolade koekjes met een leuke vorm.

Lokale markt

We rijden daarna door naar een overzicht op de rijstvelden een groot gebied ! Mooie overzicht over de velden. Wat een zwaar werk wordt daar weer verricht.

Rijstvelden

We rijden naar de kust en bezoeken de tempel in zee Tanah Lot  deze ligt prachtig zo in de zee!

Tanah Lot is de meest populaire tempel van Bali. Het is de meest bezochte tempel en tevens de meest gefotografeerde tempel van het eiland. Tanah Lot is een prachtige tempel; op een rotsformatie in het water gebouwd. Bij laag water kun je gemakkelijk naar de tempelingang lopen, bij hoog water is de tempel alleen via de boot(jes) toegankelijk.

Tanah lot

We eten daar als de zon ondergaat een hapje, mooi om dat hier te doen !

Tanah lot bij zonsondergang

Ons nieuwe appartement voor 1 dagje is in de buurt van tanah loth een mooi en vriendelijke prachtige plek ! Villa puspa

Morgen vliegen we naar lombok benieuwd wat voor moois we daar zien.

1. Louri:
    23 juli 2017
    Weer genieten van de mooie foto's
  2. Silvia van Zadelhoff:
    24 juli 2017
    Super leuk om jullie reisverslag te lezen. Wat een geweldig eiland Bali. Heel veel plezier op Lombok en kijk al uit naar de volgende foto's en verslagen. Geniet ze!