Lombok Svarga resort

24 juli 2017 - Belalang, Indonesië

7 uur ontbijten op deze maandag we hebben om half 12 onze vlucht naar lombok en ontbijten duurt altijd wat langer omdat het uitgebreider is dan in Nederland.

Om half 12 hebben we onze zeer korte vlucht van 20 min naar lombok.

Op lombok hebben we geen chauffeur maar rijd mark zelf ( links net als op Bali  ) het is er gelukkigen een stuk minder druk nog wel behoorlijk wat scooters. Wat ons ook meteen opvalt is dat er ipv veel tempels veel moskeeën zijn. Bali daar is vooral hindoeïsme en lombok is islamitisch.

Mark en Martin gaan wel even op zoek naar een supermarkt om wat frisdrank en biertjes te halen maar de zoektocht was moeilijker dan verwacht radler 0% was het enige wat verkocht wordt in de supermarkten. Uiteindelijk zijn ze bij een café aan wat biertjes geraakt ! Ook in het hotel bij het eten is alles alcohol vrij.

Het  Svarga resort lombok is meer dan prachtig !Swarga resort

We zitten helemaal bovenin een uitzicht op de palmbomen echt super !

En een infinity pool bij het huisje waar we de zon onder  zien gaan .. prachtig mooi !zonsondergang swaga resortMooi verlicht

'S avonds nog gezellig een hapje eten samen in het hotel

Eten in Svarga resort

1. Louri:
    24 juli 2017
    Wat een mooie plek, niemand hoogtevrees hoop ik!
    Heerlijk eten zo te zien en ja dat drankje is wel even jammer bij ons als Zeeuwen!
  2. Tannnie de Fouw:
    24 juli 2017
    Wat zijn jullie allemaal bruin! Het ziet er ook daar weer super uit! Geniet er van.
    Wij waren vanmiddag even op de Tilburgse kermis. Daar vloeide het bier rijkelijk.