dolfijnen en secret garden

22 juli 2017 - Pemuteran, Indonesië

Zaterdag zijn wij om 6 uur bij het strand we gaan met een visser mee om dolfijnen te zien.

Mark voelt zich niet ok hij besluit nog even te blijven slapen.

We zien idd veel dolfijnen, in het begin een enkeling maar later groepen bij elkaar. Bijzonder dichtbij !Best vroegVissersbootje

Bij terugkomst een ander ontbijtje deze x pannenkoek met banaan en vers fruit dat was heerlijk!

Om half 10 komt de chauffeur ons weer oppikken om naar de secret garden from sambangan te gaan . We ontdekken dat het een hele reeks watervallen zijn en mogen er alleen met 2 gidsen heen. Martin Evie en isa willen ook zwemmen en springen dus dat lijkt ons ook verstandig we komen op een prachtig stukje natuur ! En wat zijn de watervallen gaaf ! De eerste bekijken we alleen maar, de volgende daar mogen we vanaf alleen de kids zien het zitten !Waterval secret garden sambanganIsa secret gardenSambanganMartin springt van 15 meter hoogteSecret garden

Spannend ! Adrenaline ! Gaaf !

Ook het jumpen even verderop 15 meter lijkt Martin gaaf ook hij springt ! Echt adrenaline !!

Mark zwemt nog wat, en dan lopen we het stuk of klauteren we het stuk weer terug naar boven.

Een mooie ervaring in een prachtige natuur.

Na de watervallen en al vanaf 6 uur op lusten we wel wat en de chauffeur brengt ons naar een mooi plekje aan zee waar we genieten van het eten en de zeewind.

Lunch aan zeeEvieMartin

Verder staan er nog authentieke hot springs op het programma een stuk minder luxe dan dr vorige. Martin houdt het voor gezien en wij voelen de warme stralen wel even aan op zich prima maar echt anders ☺️Hot springsMartin was er ook -:Beetje groenig water ... hot springs

Na deze activiteiten zijn we aardig moe van de dag en gaan we rond 16 uur terug naar ons huis.

Even relaxen en isa gaat nog even heerlijk zwemmen.

Opnieuw een dag met veel indrukken

Morgen vetrekken we weer uit Lovina.

1. Patty:
    22 juli 2017
    Wat leuk om jullie mooie avonturen te lezen! Geniet er lekker van met z'n allen!

Liefs, Patty