Naar Lovina met een bezoek aan munduk waterval , twin lakes git git waterval

21 juli 2017 - Pemuteran, Indonesië

Vandaag met een omweg naar Lovina we komen eerst een tempel tegen met allerlei aapjes op en om de tempel ook op de weg in de bomen eigenlijk overal waar je kijkt we maken een paar foto's Aapjes

en rijden verder de chauffeur wil  ons veel laten zien en mark stapt geregeld uit we zien oa een lange van bamboe gemaakte ladder waarop een wat oudere man in de top kruidnagels aan het toppen was. We kijken onze ogen uit dit gebeurt niet volgens de Nederlandse veiligheids  eisen een lange te dunne ladder ..

Bamboe trap voor kruidnagels te toppendaarna rijden we door de bergen we bezoeken de munduk waterval wat een kracht zit hier ook weer in. We worden opnieuw goed nat van het water wat opstuift.Munduk watervalMunduk waterval Evie

Het weer is zwaar bewolkt maar nog steeds droog we rijden door naar de twinlakes een mooi uitzicht op de 2 meren. Er staat een jonge knul die probeert of er toeristen op de foto willen met vleermuizen - leguaan of slang ... ehhh nee niet voor ons.

Twin lakesTwinlakec

Inmiddels is het flink hard gaan regenen en we vragen de chauffeur waar we kunnen lunchen hij rijdt ons naar een warung daar serveren ze opnieuw rijst en andere warme maaltijden.

Mark vind 3 x per dag warm eten een genot.

Voor mij mag het iets minder zijn.

Vanaf de warong kunnen we afdalen naar de grootste waterval van Bali maar ook het meest toeristisch we wilden deze eigenlijk niet doen maar door de regen verwachten we geen drukte dus met paraplu naar beneden eerst langs de vele stalletjes waar we iedere keer aan moeten geven geen sarong of houtwerk te willen komen we bij een echt spektakel aan water ! WoW gaaf ! Nat zijn we toch al van de regen dus we gaan van dichtbij foto's maken we zijn zo goed als alleen daar dat maakt het wel bijzonder.

Git git watervalGit git waterval EvieGit git waterval

Inmiddels is de regen gestopt en kunnen we weer langs alle stalletje terug naar boven.

Bij de bus aangekomen heeft de chauffeur weer pakketjes voor ons gekocht het zijn

rijst suiker pompoen pakketjes.

Mark eet vrolijk door leuk om te zien dat hij er van geniet!Chauffeur met rijst pompoen pakketje

Ook Evie en Isa proberen dit pakketje Martin en ik zijn wat minder proeverig.

Daarna zetten we de reis door naar Lovina onze volgende stek voor 2 nachten.

Rond 16 uur zijn we in Lovina aangekomen de accommodatie ziet er "anders" uit als de vorige 2 maar ook dat is voor nu ok .

We zitten dit keer in een groot huis de buitenkant is prachtig van binnen is niet alles even goed onderhouden en schoon maar ja we zijn met de vorige 2 accomodaties dan ook wel erg verwend.Villa LovinaIsa in het zwembad bij LovinaZwembad bij villa Lovina

Vanavond gaan we aan het strand een hapje eten.

Altijd gezellig om de zee te horen als je lekker aan het eten bent.

1. Corinka Schipper:
    21 juli 2017
    steeds leuk om je blog te lezen Diny. Wat een gave reis en wat een mooie dingen maken jullie mee. Leuk om zo door je blog een beetje "mee op reis te zijn".
  2. Louri:
    21 juli 2017
    Prachtig zo'n mooie vakantie!
  3. CorrieZ:
    24 juli 2017
    Wat een indrukwekkende dingen zien jullie! Geniet nog maar lekker samen. Leuk dat we mee kunnen lezen!