Ubud Markt en tegenungang waterval

17 juli 2017 - Ubud, Indonesië

Maandag 17-7-17

We starten de dag met een bezoek aan de markt in Ubud zelf, zo'n 20 min lopen vanaf ons appartement. Leuk om te zien al het fruit, kleurrijk en bijzonder. Daarna heel veel kraampjes met veel houtsnijwerk , sarongs,tasjes enz.

Markt Ubud

Martin is lekker op een ligstoel aan het zwembad blijven liggen en wij hebben na terugkomst dat ook maar eens even gedaan. Dit is onze laatste dag in Ubud nu kan het nog.Lekker gezwommen bij jati cottage

om 13 uur werden we door de chauffeur opgehaald om naar de Tegenungang waterval te gaan.

De waterval was enorm wat een kracht! Als je een beetje in de buurt kwam werd je al nat van de waterdruppels. Echt gaaf om te zien, Evie, Isa, Mark en ik zijn er nog naar toe gezwommen maar heel dichtbij kun je niet komen door de wind die het watergekletter met zich meebrengt.               Tegenungang watervalAhhh lief bij de waterval leuk :-)Isa bij de tegenungang watervalEvie bij de tegenungang waterval

Een leuke en een iets rustigere dag dan de dagen hiervoor, morgen weer een volle dag, dan reizen we naar het noorden van bali aan de kust pemutaran onderweg hopen we nog wat te gaan bekijken.

Genoten van de dag en de avondmaaltijd in het centrum van Ubud

Isa aan haar maaltijd opnieuw heerlijkMartin aan de mojitoWat maken ze hier toch lekkere smooties

1. Louri:
    17 juli 2017