hoogste tempel bezocht en de hotsprings

18 juli 2017 - Pemuteran, Indonesië

Na ons ontbijt rijden we rond 9 uur weg naar het noorden van Bali eerst rijden we langs langs het meer voor een prachtig uitzicht !

Batur meer

Daarna bezoeken we de hotsprings aan de andere kant van het meer onze verwachtingen waren niet te hoog gespannen we verwachten modder ( met Evie een ervaring uit Griekenland hierin gehad niets luxe maar was wel leuk) maar hier in Bali is er een hele wellness omheen gebouwd wow wat heerlijk was dit ! Een infinity pool die heerkijk warm was ! Ligbedje cocktails een welkome verassing.

Hotsprings familyHotspringsIsa bij hotsprings

Na 3 uurtjes verblijf in de hotspring wellness zetten we onze reis door naar de hoogste tempel van Bali pemerintah kabupaten bangli

Even de trappen weer op en dan is er een mooi uitzicht en prachtige poort vd tempel

De trappen op naar de hoogste tempelDe poort

Hoogste tempel van BaliMartin bij de tempel poortEvieIsa bij de hoogste tempel

Terug in de bus worden we getrakteerd door de chauffeur op  Mantalo  pakketjes banaan rijst een soort rijstepap reep ziet er bijzonder uit en is lekker.

Matalo pakketje rijst met banaanMantalo pakketje

Zo heeft de chauffeur ons al met meer kennis laten maken met Balinese mandarijnen,  chips die zoetig is en naar mais smaakt. Leuk om dat zo te ervaren !

Tijdens de rit van ongeveer 4 uur rijden we langs een markt met vooral bloemen waar ze ook de offer mandjes mee maken die ze elke dag neerleggen om het huis heen en in de huistempels enz een kleurrijk geheel we stoppen even voor een foto ik merk dat de vrouwen trots zijn op dat wat ze maken ze zwaaien ons vriendelijk toe.

Bloemen markt

We zijn rond 18:45 uur aangekomen op ons nieuwe stek ... mans cottages het ziet het er opnieuw geweldig uit.Kamer PemuteranBuiten badkamer

1. Louri:
    18 juli 2017
    Wederom mooie foto's, jullie worden goed verwend! Ik zie al wat meer ontspannen gezichtjes Mooie foto's van de kids
  2. Dorianne:
    19 juli 2017
    Wauw mooie foto's. Heerlijk om steeds even mee te kijken met jullie reis. Ja jullie genieten zichtbaar! En wij ook!
  3. Mylène:
    20 juli 2017
    Wat een prachtige verhalen en foto's. Leuk om zo met jullie mee te genieten!! Geniet ervan!!