Strand bij permuteran

19 juli 2017 - Pemuteran, Indonesië

Vandaag zijn we wat langer blijven liggen en na ons ontbijt zijn mark en ik een strandwandeling gaan maken.

Strandwandeling permuteran

De zee is warm maar toch verkoelend we merken dat het hier een stuk warmer is dan in Ubud.

Deze zee bij permutaran is bekend om zijn mooie vissen en koraal.

Er wordt ook mooi aangegeven waar je het beste kan snorkelen en hoe je het koraal spaart! Door vooral niet te gaan staan !

Bij terug komst op het resort liggen

Evie, Isa, en Martin lekker bij het zwembad en genieten van de rust !

Zwembad pernuterab

Ook wij nemen een duik en zetten ons in de relax stand.

In de middag zijn we gaan lunchen aan het stukje strand waar we ook mooi kunnen snorkelen. Wat is het idd mooi ! Veel vissen zeesterren blauwe en witte zee-egels bijzonder om dit zo te kunnen bewonderen.

Blauwe zeester

We zijn op het strand gebleven tot de zon onder ging wat een mooie luchten krijg je te zien bij de bootjes die in het water liggen en wat hebben de kids weer heerlijk samen krabbetjes gezocht, hand standen  gemaakt gewoon genieten in het warme zeewater!

Voor de avond hebben we ook een mooi stekje uitgezocht aan het strand waar we leuk mugvrij door de zeewind konden zitten en waar we tevens  hebben genoten van live muziek en Indonesische dans, ook Isa en Evie zijn uitgenodigd mee te dansen.

Permuteran dance

Een mooie warme dag te eind opnieuw veel gezien van het prachtige Bali !

1. Louri:
    19 juli 2017
    Echt mooi en wat fijn dat iedereen op zijn eigen manier lekker kunnen genieten!
    Liefs