Zonsopkomst Bled , Ojstrica the place to be.

15 juli 2023 - Bled, Slovenië

DÉ PERFECTE PLEK VOOR DE MOOISTE ZONSOPKOMST IN BLED

Het meer van Bled met het kerkje op het eiland, midden in het meer, deze  sprookjesachtige bestemming is sowieso prachtig om te zien, maar het is helemaal adembenemend bij zonsopkomst.

we vetrokken vanmorgen vroeg om 5 uur om naar de zonsopkomst te kijken

Ojstrica is the place to be, deze ligt net naast de camping De klim best Ff pittig moet ik zeggen.  De ligging maakt Ojstrica tot de perfecte plek, want het ligt precies aan de overkant van waar de zon opkomt. Daarnaast is er op de heuvel een stukje rots waar geen bomen op staan. Daar vind je een bankje en de beste view voor jouw zonsopkomst.

IMG_7929

Wat was het gaaf , in de stilte wachten tot de zon achter de bergen vandaan komt !
adembenemend gewoon !

IMG_7950IMG_8137IMG_8136IMG_8134IMG_8157

Genieten met een grote G, na de foto’s en video’s weer terug het pad naar beneden genomen

IMG_8169

Mark is gaan mountainbiken 🚵‍♀️ en isa en ik ons bedje terug in !

rond half 9 was Mark terug van het fietsen en hebben we samen ontbeten.

En ja dan is dit toch echt de laatste dag Slovenië en gaan we een beetje opruimen.

En rustig aan genieten van de laatste Slovenië dag

IMG_8174

Door de vele regen buien verwachten we hier iets langer mee bezig te zijn, maar het valt gelukkig mee !

We lunchen samen en na de lunch nog lekker Ff tijd om naar het meer te gaan met de kajak !

IMG_8180

Zo leuk om nog even te varen  met Isa !

Zondag ochtend zetten we haar af in Ljubljana daar heeft ze om 9:20 uur de vlucht naar Amsterdam

Na een middagje meer en lekker ijsje van Isa zijn we in de avond een hapje gaan eten bij de camping. Zodat we alles verder ingepakt hebben voor morgen .

IMG_8186IMG_8185IMG_8188IMG_8189

Wij reizen door naar Kroatië naar het eiland Cres.

1. Marina:
    15 juli 2023
    Ongelofelijk mooi! Zo leuk dat Isa erbij was, die gaan jullie missen ( en Isa jullie 😀).
    Goede reis morgen!♡
  2. Astrid: