Uluwuta

5 augustus 2017 - Kuta, Indonesië

Vandaag gaan we naar legian een hotel in de buurt van het vliegveld

Op onze reis gaan we eerst langs de uluwata tempel

IMG_9932IMG_9930

De Uluwatu Tempel is één van de laatst gebouwde tempels en ligt op de klif van Bali met een schitterend uitzicht over de Indiaanse Oceaan. De tempel is gebouwd in de 11e eeuw en ligt zo'n 80 meter boven zee

De aandoenlijke apen spelen een spel heel lief liggen ze te kijken tot dat ... ze pakken zo wat je bij je hebt, best schrikken.

Als we vanuit de tempel doorrijden naar het mooie strand padang padang zitten er opnieuw veel apen.

We blijven ze vooral schattig vinden op het strand zoeken we een plekje ( een stuk drukker dan de stranden op lombok ) we vinden bij een rots wel een aangenaam plekje.

Als we de tassen even neerzetten op de lage rots op het strand horen we meteen gelach vd de mensen een aap heeft uit de tas van isa de lunch gejat ... het was maar een zak chips maar het is dus weg voordat je er erg in hebt ..

We genieten op het strand van de gave golfsurfers

Er zouden vandaag kampioen schappen zijn maar de golven waren niet de eis van 2 meter dus die zijn uitgesteld

De golven zijn nog steeds hoog om mooi werk te zien van de surfers !

Strand padang padang

Rond half 4 rijden we naar het hotel

In een drukke winkelstraat duikt er een prachtig hotel op.

( pas hier geboekt omdat een eerdere reservering is geannuleerd )

We zwemmen wat en kijken zo de winkelstraat in, echt wel grappig ! Na het zwemmen zoeken we een leuk Indonesisch warung op.

We genieten en slenteren nog wat door de gave winkelstraat.

Uit eten

Van reisblog naar fotoboek