terug naar huis ... het was geweldig

6 augustus 2017 - Terminal Internasional, Indonesië

En dan zit de reis er echt op!

Vanmorgen gaan mark en ik nog even naar het strand.

Even afscheid nemen van de prachtige zee

We hebben daar een massage genomen en uiteindelijk ook mijn nageltjes weer mooi laten maken ☺️

De laatste Rupia's opgemaakt.

Nog even naar het strandMark krijgt een rug nek massageAhhh mooi naar huisNageltjes weer mooi!

De kids bleven zwemmen in het hotel ook niet heel vervelend.

Zwembad midden in Legian

Een mooie reis sluiten we af.

Wat was het geweldig dit zo met elkaar te doen !

1. Rieky Sanders:
    6 augustus 2017
    Heel erg genoten van jullie reisverhalen . Veilige vlucht terug naar huis.
  2. Dorianne:
    6 augustus 2017
    Hele goede terugreis gewenst!
    Wat een mooie reis was dat!
    En met zo'n mooi reisverslag waren we er allemaal een beetje bij!
  3. Silvia van Zadelhoff:
    6 augustus 2017
    Wat een prachtige verhalen om te lezen. Nu weet ik zeker dat ik ook heel graag die kant op wil. Zal ze missen de verhalen. Goede terugreis
  4. Tannie & Rinus de Fouw:
    6 augustus 2017
    Prachtige vakantie met veel indrukken voor jullie geweest. We wensen jullie een goede terugreis en een behouden thuiskomst.
  5. Patty:
    7 augustus 2017
    Wat een prachtige reis is dit geweest, wie weet dat ik hier ook nog eens heen ga! Bedankt voor de mooie verhalen, een goede reis terug en dan nog vaak terugdenken aan dit bijzondere avontuur!
  6. Corinka Schipper:
    7 augustus 2017
    goeie terugreis voor jullie allemaal. Wat hebben jullie een prachtige reis gehad en wat was het leuk om jullie reisverhalen te lezen!
  7. Astrid van Harten:
    7 augustus 2017
    Lieve mensen, wat hebben jullie een mooie en bijzondere reis mogen maken!
    Dank voor de mooie plaatjes en verhalen die jullie deelden. Zo konden wij ook zien hoe prachtig de aarde aan de andere kant van de wereld is.
    Het zal weer wennen zijn thuis, maar ook dat komt vast weer goed.
    Liefs
  8. Renske:
    7 augustus 2017
    Wat een supermooie reis hebben jullie gemaakt. Leuk om het zo te kunnen volgen ;)

Groetjes,
    Renske
  9. Janine:
    9 augustus 2017
    Wat een bijzondere belevenissen. Prachtige foto's. Echt leuk om een beetje mee te proeven. Tot gauw.
  10. Jeannet:
    9 augustus 2017
    Jullie hebben een prachtige reis gemaakt! Het was leuk om jullie te volgen!
  11. Diny De Fouw:
    9 augustus 2017
    Dank iedereen voor de leuke reacties op de reis verhalen! Leuk om jullie een beetje mee te nemen ☺️