Kleine Gili eilanden

27 juli 2017 - Senggigi, Indonesië

Vandaag besluiten we om een dagje strand te houden en rijden richting het zuiden ons doel is cemare beach en hopen op een wit strand.

De weg ernaartoe is door wegomleidingen niet erg vlot en fijn maar uiteindelijk naar zo'n 2 uurtjes in de auto komen we op het strand ... geheel verlaten vol bootjes en zwart zand .. we voelen een lichte teleurstelling maar na een picknick op het strand met zandvlooien besluiten we een plan b te maken.

Het zwarte strand van cemare

We zien zoveel bootjes en leuks eilandjes voor de kust dat we besluiten een bootje te vragen om ons naar deze Gili eilandjes te varen.

Het is snel geregeld en binnen no time zitten we op een bootje richting de drie Gili eilandjes

Gili nangu

Gili tanku

Gili Sudak

De wegwijzer bordje naar de Gili eilandenStrand huisjeIn afwachting of de boottocht lukt

En wat een heerkijk wit zacht poeder zand en wat een blauw water ! Geen zandvlooien wel gave schommels en we genieten van deze verassing van de dag.

En weer een schommelEvie schommeltFijn zand om mee te spelenPlaatjeGili eilanden witte stranden blauwe zeePast mooi bij Martin

Rond half 5 varen we weer terug naar cemare beach en gaan onze auto rit weer aan nu mag ik voorin om de weg te wijzen .. een authentiek lombok we zien rijstvelden die afgebrand worden om ze weer schoon te maken voor een nieuwe planting we komen de plaatselijke stalletjes met eten - we zien aapje dat oversteekt- de smallste weggetjes berijden we maar het is gaaf dit ook te zien ! En mark rijd mooi dit stuk aan de linker kant met de vele scooters voor naast en achter zich, knap !

Altijd scooterrijders om je heenVerkeer op lombok

Ook de mensen aan de receptie van ons hotel vragen waar onze driver is ... als we zeggen dat Mark zelf rijdt zijn ze verbaasd, leuk om te zien.

1. Louri:
    28 juli 2017
    Wat genieten jullie, echt kap van Mark!
    Mooie plaatjes,
    Groetjes