Candi dasa

3 augustus 2017 - Jungutbatu, Indonesië

en Vandaag de dag dat we weer terug naar Bali gaan.

We hebben nog tot 15 uur op het eiland voordat we weer terug met de boot naar sanur gaan.

We zorgen dat we alles in de tassen hebben om op tijd het leuke eiland te kunnen verlaten.

Afscheid vh eilandAfscheid van ons dreambeachDe wortels van de bomen

Helaas een bewolkte dag dus we wandelen opnieuw over de rotsen omdat we het zo gaaf vinden de zee in zijn kracht te zien.

We blijven ons verbazen en genieten van het waterspel!

Nog eentje dan bij Devil's tear

We lunchen bij de strandtent die zo op zee uitkijkt even westers na alle nassi , saté, banaan  enz wel even welkom

Daarna wachten we tot we worden opgepikt bij het zwembad van dreambeach

Een prachtig plaatje de 2 infinity Pools achter elkaar.

Infinity pool dreambeachZelfs 2 infinity Pools

Rond 3 uur worden we opgepikt om naar de boot te gaan.

Onze bagage gaat weer bovenop de boot en deze keer hebben we onze regenboezen er maar omgedaan omdat de golven erg hoog zijn ! En dat blijkt slim te zijn !

De boot tocht is opnieuw een attractie we vliegen soms letterlijk over de golven in de lucht  en komen met een enorme bonk weer neer !

Best spannend maar we komen goed aan in sanur

Daar wordt de bagage weer van bovenaf gehaald door het water op de kade.

De boot

Voor deze trip hadden we een andere chauffeur die ons heen gebracht heeft vanaf het vliegveld en nu ons weer naar candi dasa zal brengen.

Het is best even rijden en we passeren ook weer een stoet met een gelovig gezelschap met vele offertjes en muziek.

Echt balinees !

Gelovig gezelschap in optocht

Rond 18 uur komen we op ons nieuwe stek aan.

Direct aan zee een prima verblijf

Candi dasa verblijf

We verkennen tot het donker is even waar we zijn en gaan dan echt balinees eten voor een Balinese prijs een 3 gangen menu voor 80.000 rp ( omgerekend 5 euro )

Isa aan de satehVis in bananen blad ( Balinese wijze )

Het was heerkijk !

Daarna even een heerlijke warme douche ( hebben we 3 dagen moeten missen op het eiland maar nu wel erg welkom

En weer een mooi bedje staat er voor ons klaar !

Een heerkijk bedje !