Campbel river

12 augustus 2022 - Campbell River, Canada

Vandaag vetrekken we naar Campbel River eerst even de tank vol ( camper rijd 1-4 😂 dus behoorlijk wat nodig )

Daarna nog naar de winkel voor wat boodschappen vooral verse boodschappen zijn even nodig.

En dan eindelijk vind Martin Spike bal een Canadese hit in buitenspellen.

Na de winkel  rijden we door naar miracle beach. We lunchen aan een picknick tafel en het strand ziet er uitnodigend uit om ons Nieuwe spel te spelen

IMG_8701IMG_8731IMG_8709

Het in elkaar zetten is even denken maar als het staat blijkt het leuk en energiek te zijn!

IMG_8716

Het water komt snel op en we moeten de stoeltjes na 2 uurtjes echt oppakken anders zitten we in de zee dus we besluiten naar de camping te rijden

we hebben een mooie plek geen voorzieningen maar dat wisten we en zijn we op ingesteld 🤗

Lopen lekker even naar de rivier Martin zoekt zijn zen moment op een rots in de zon

IMG_8738

En die zien we de rest van de middag niet meer .. met zijn 5 en in de camper is soms ook best een uitdaging dus Ff je moment pakken is helemaal ok

de meiden zijn ook nog even bij de rivier te vinden en zien een kreeft 🦞 in het water.

Het lijkt ze wel wat ( Martin ook) om die vanavond op hun bord te zien dus met de ijsco stokjes wordt geprobeerd of ze de kreeft 🦞 veilig voor eigen vingers te vangen .. helaas het lukt niet maar we horen wel veel gelach vanaf de rivier

Mark en ik zitten lekker bij de camper we besluiten om niets meer te gaan ondernemen

IMG_8740

het zijn erg intensieve dagen geweest morgen hebben we een walvissen toer van 6 uur op het programma staan.

1. Astrid:
    12 augustus 2022
    Jammer van de kreeft 😉...
    Als ik het zo lees ,hebben jullie het heerlijk!!
    De tijd daar wordt optimaal benut,maar ook ff lkkr rust pakken hè!!!😘