Argentinië

7 juli 2019 - Puerto Iguazú, Argentinië

Foz do Iguaçu die gaan we bezoeken vandaar onze transfer vanuit Rio naar Argentinië om de watervallen eerst vanaf de Argentijnse kant te bekijken en de dag erna vanaf de Braziliaanse kant

Een echt beetje saaie reisdag en het is koud ... 7 graden bij aankomst vanmorgen, nu is het door de zon gelukkig iets warmer maar dikke vesten zijn nodig !

Ons paspoort is voorzien van een Argentijnse stempel, altijd leuk! De chauffeur wist gelukkig goed hoe alles werkte zodat we veilig over de grens zijn gekomen met de juiste stempels

vanavond hebben we heerlijk mer  elkaar in het ietwat vergane glorie dorpje gegeten

Mark is voor de Argentijnse steak  gegaan wat was het smakelijk !

6C1E55DF-9AFC-4285-BB9A-4FFE5BD58D1E

ik voor de vis uit de plaatselijke rivier ! Ook meer dan lekker !

Evie en Isa voor een risotto ook zo lekker !

9C7E9006-BC9A-4DA8-A573-EFCF0913F7DF

onze zomer jurkjes blijven nog even in de backpacks , sjaal, sokken en warme vesten aan !

maar het is zonnig en droog !