Reisdag op zaterdag

8 juli 2023 - Faaker See, Oostenrijk

Vandaag  om 5:30 in de auto om naar Oostenrijk te rijden.

We hielden rekening met drukte op de Duitse wegen maar dat is enorm mee gevallen.

Wel fijn dat we de tempo 100 keuring hebben zodat we ietsje harder mogen dan 80 wat normaal zou mogen zonder de keuring.

Onderweg was het warm zo’n 30 graden maar in de auto met airco was het prima !

Onderweg een aantal x gestopt voor lunch en ice coffee en chauffeur wissel.

In Oostenrijk kwam er een dreigende donkere lucht en jawel hoor regen ! En behoorlijk wat !

We zijn blij dat we niet op een camping staan ( lees tentje opzetten in de gietende regen ) maar naar een Oostenrijks hotelletje gaan.

kar afkoppelen en rond 19:30 uur iets te eten zoeken.

Na even wachten kunnen we terecht bij een leuk Grieks restaurant .

het was aardig druk we denken ook door de regen veel mensen zochten Ff onderdak 🤣

Mark en Isa  gaan voor het gegrilde vlees ( souflaki / Suzuki / gyros ) ik kies voor een mousaka

Het was heerlijk , na een aangeboden ouzo die ook heerlijk was , vetrekken we weer naar het  leuke hotelletje een beetje gedateerd maar dat mag de pret niet drukken !

Morgen is het  nog een klein uurtje rijden en dan zijn we bij het meer van Bled !