Nusa lembongan

31 juli 2017 - Jungutbatu, Indonesië

Kuta lombokWe vetrekken nadat we eerst het strand van kuta zelf nog willen zien.

De zuid stranden van lombok zijn echt overal mooi!

We genieten er nog even van en pakken dan het vliegtuig terug naar Bali

Vliegen naar Bali

Ons doel voor de komende dagen is Nusa Lembongan

We gaan er per boot heen. We moeten eerst door het water de boot op half nat en spullen hoog houdend beginnen we aan onze vaartochtje van zo'n 30 min.

Het is een heftig vaartochtje met behoorlijk wat klappen op het water.

BootBoot

We komen op een mooi eiland aan waar we door een pick up naar dream beach resort worden gebracht.

Daar komen we op een prachtige plek aan !

Aan zee een super leuke hut hier blijven we3Nusa Lembongan nachtjes.Beach house

1. Corinka Schipper:
    31 juli 2017
    Wat een mooie plekjes ontdekken jullie zo zeg. Gaaf om elke keer weer op een prachtig nieuw plekje aan te komen en daar weer een poosje te blijven. Geniet er nog effe lekker van daar!
  2. Tannie & Rinus de Fouw:
    wat een fantastische vakantie. Grappig dat je je spullen door het water naar de boot moet dragen. Nu maar hopen dat er geen buffels naar jullie strandhutje komen. Groetjes pa en ma.
  3. Louri Boeije:
    31 juli 2017
    Echt genieten van de mooie foto's en in het echie zal het nog veel mooier zijn