Camper life @manningpark

28 juli 2022 - Manning Park, Canada

Vanmorgen werden we om half 10 opgehaald en weggebracht naar het treinstation

Een half uurtje later komen we daar aan om uiteindelijk opgehaald te worden.

we ontmoeten daar 3 andere gezinnen die ook via tioga tours hebben geboekt en een transfer hebben naar de camper

we delen wat van de reis die we gaan maken

Het zou een uurtje rijden zijn maar door drukte werden dat twee uurtjes.

in de hitte van 33 graden met 17 man in een busje poeh twas werm …

Aangekomen  bij de camper verhuur  kunnen we even afkoelen in de airco met koude drankjes !

B26EABEF-4477-418B-9435-E0BE85B40961

Na alle papier werk en na alle controles en uitleg gaan we op pad .. man wat een enorme camper is het met z’n slide out !

We rijden naar de aangeraden supermarkt eerst Ff rustige weg zodat Mark wat kan wennen aan de lengte !

Bij de supermarkt een dubbele parkeerplaats nodig vanwege de 10 meter lange lengte

Er is gelukkig voldoende ruimte !

dan boodschappen doen met uiteindelijk 4 karren.

hoe doen we dit .. zoveel hebben we nodig van een potje zout tot bakpapier.

En we willen ook nog zo min mogelijk opnieuw naar een winkel moeten gaan dus inladen !

we verdelen ons wat om in groepen te shoppen.

uiteidelijk alleen een peper en zout dubbel dat valt dus mee !

8E17C7CE-DA85-41C6-84D0-C8F60FA1B4F2
beetje verveelde blik .. Twas ook zo veel en omdat hij zijn oplader was vergeten van zijn trimmer .. baard er helemaal afgehaald !!

7010DAC8-9CAD-4C75-9695-05BF6C514CAA

Alles is hier groot ook de zakken chips

Bier moet in een andere winkel gekocht worden dus Martin en Evie gaan daar naar opzoek terwijl wij de karren met boodschappen zo goed mogelijk opbergen in de camper.

We zweten  de ballen uit onze broek ( mochten we die hebben ) Vlg Martin

de vrouwelijke versie vult Evie aan maar die kunnen we dan wel invullen lijkt me.

Maar dan komt Evie met ijskoude ijskoffie van Tim Hortons, wat een welkome traktatie is dit !

F6920209-E87D-4ED7-AC2B-22FC7AAFDB06
hij was al leeg voordat we er erg in hadden zo gewenst was deze afkoeling

We moeten nu toch echt weer gaan rijden nog zo’n 2 uur naar Manning park en wandelen zullen we dan morgen doen !

we komen rond half 7 aan op de prachtige camper ! Het eerste wat we ongeveer zien is het WiFi teken ! Nou das tegen alle verwachtingen in toch WiFi !

We rijden achteruit de plek op naast de picknick tafel die bij alle kampeer plaatsen zo ongeveer aanwezig is. Naast een vuurstook plek ook die is vaak aanwezig.

F02C10D5-9AC0-4585-AB78-8DA5651B7D87

We hebben gelukkig bij de winkel kant en klaar koude pasta gekocht .. niet iedereen zijn smaak maar het was prima !

Dan moed verzamelen om verder te gaan  met het inrichten vd camper inrichten kleding uit de tassen en plekjes zoeken 👀 om alles kwijt te kunnen .

theetje en koffietje zetten, 🔥 vuurtje maken… moe … van de lange dag

B196F863-1762-427E-86EB-9F58144CF71D36BEA7EF-F03B-49FF-90F1-54427C3E8B41

en dan onze eerste nacht in de camper.Beetje kijken hoe we de verdeling het beste gemaakt kan worden …

En dan slapen …

O ja de WiFi blijkt geen WiFi te zijn maar een teken van de scouting 😂