Little Qualicum Falls Provincial Park / Victoria

16 augustus 2022 - Victoria, Canada

Vanmorgen zijn Mark en Martin opnieuw naar het strand gelopen hopend op de beer .. maar helaas deze keer kwam de beer niet op het strand .

Vandaag hebben we een lange reisdag voor de boeg naar Victoria

350 km daar rij je hier wel 5,5 uur over.

Onderweg  stoppen we om te lunchen bij Little Qualicum Falls Provincial Park. We lopen nog even naar de watervallen toe dit zullen de laatste zijn in onze vakantie.

IMG_9576IMG_9566IMG_9560

We kamperen dicht bij Victoria zodat we morgen de tijd hebben om de stad te verkennen !

Het is echt een camper overnachtingsplek niet meer en niet minder .. we zitten nog Ff in de zon met een boekje of film.

Martin is voor zijn studie in de camper bezig krijgt van onze aardige Nederlandse buren nog een Gin Tonic voor de strijder !

Ze delen wat boodschappen uit we geven aan dat ook onze laatste dagen zijn ingegaan en dat we alleen nog drinken moeten kopen voor de rest zijn we voorzien

Vaak kun je op de camper plaats ook het een en ander achter laten wij zullen ook nog iets aan pasta over hebben maar we hebben het toch aardig ingeschat met de rest van de boodschappen.

Maar eerst hebben we nog een mooie dag tegoed in Victoria.