Cumbuco

24 juli 2019 - Cumbuco, Brazilië

Opnieuw ruim 300 km rijden voor vandaag

6 uur rijden en we zijn in Cumbuco

Maar dan .. het adres van  de pussada is niet te vinden ... Google aan .. website aan booking . Com aan .. we zoeken en zoeken geen gehoor geen pussada ... bij bellen gooien ze de telefoon op ...

Opnieuw vragen en weer zoeken na 6 uur rijden is de stemming in de auto niet echt top ...

We stellen aan Mark voor om een drankje ergens te drinken en dan nog eens te  bellen met een Portugees briefje ( gemaakt via Google translate )zodat we het adres kunnen vragen ...

Bij een lounge bar aan het strand zien we Nederlanders die vertellen dat er bij de pousada waar zij zitten goed Engels word gesproken.

Mark en Evie gaan erheen en vragen wat het juiste adres is van onze slaapplek, de receptioniste kent de plek niet en zo groot is het hier niet ze geeft het adres dat zij vind, via Google earth zien ze zelfs de deur waar we al 2 x geweest zijn ...maar omdat 3 x scheepsrecht is gaat Mark opnieuw erheen. Dan zeggen de buren dat ze gestopt zijn met de pussada  .. dat verklaart alles ..

Als het goed is had booking.com een omboeking moeten doorgeven dat is helaas nooit gebeurd ..

Booking.com bellen lukt niet het is midden in de nacht in Nederland

We horen van de KLM stewardessen ( uit de lounge bar )  dat er in hun pousada plek is.

Mark loopt er heen en deze pousada is nu helaas vol maar via booking .com zien we een andere die er naast zit..

Daar boekt Mark een 4 persoons kamer wij zitten ondertussen aan zee op een heerlijke plek

Wat later dan gepland maar we maken er een fijne middag van!

52419CE8-0193-44EA-9B23-DD561E7B2740

FE0098BD-90AA-456F-8FEE-B235B6FE4076

EC030675-6AB7-4B6C-B854-0D3B38C3C788

Ook morgen kunnen we nog douchen voor we de vlucht naar huis nemen ..

Fijn dat we eindelijk een plek hebben

En dat we nog even genieten van het mooie Brazilië ! En het opnieuw prachtige strand hier !!

Mark komt nog een keer de stewardess tegen die vraagt of we inmiddels een slaap plek hebben ... we vertellen waar we zitten en daar blijkt de rest van KLM ook te zitten .... Mark verteld dat we morgen terug vliegen naar Nederland dat is dus deze bemanning die ons terug gaat vliegen mits het vliegtuig hier aankomt ... blijkbaar is er bij brandstofvoorziening in Nederland een storing  en staan er vele vliegtuigen aan de grond we hadden het net zelf gelezen op nu.nl en het werd dus bevestigd door de stewardess we zullen zien wat morgen brengt

We vinden in de avond een super mooi , gezellig lekker eettentje !